tirsdag den 5. marts 2013

Kill your darlings


Måske skal man være lidt tosset for helt at forstå dette. Jeg har stof liggende i skabene (og de har snart ligget der i flere år), som jeg holder så meget af, at jeg ikke nænner at sætte saksen i det. Jeg kan godt finde på at tage det frem en gang i mellem - ae det lidt, tænke "store" tanker, og så ligge det lige så forsigtigt tilbage på hylden igen.
Men nu skal det være slut - nu er det tid til "kill your darlings". Denne måned må stå i det tegn. Jeg må få kigget på nogle af mine ynglings stoffer og få lavet noget af dem. For ellers så fortjener stofferne nye ejere. For selv om det gør lidt ondt helt ind i hjertet, så fortjener stoffet at springe ud af skabet og blive til noget.
Nogle af mine absolutte ynglings stoffer fra min dyrebareste skattekiste, har netop været ud på en rejse. Jeg håber at modtageren passer rigtig godt på dem - og ikke mindst for brugt dem.

Vil du være med til en Kill your darlings måned?

2 kommentarer:

  1. Åh de er så smukke de sager. Jeg kender det kun alt for godt, men jeg er nu blevet bedre hurtigt. Ellers får man jo alt for meget stof på hylderne ;-).

    SvarSlet
  2. Det kunne jeg godt lærer noget af, jeg har fyldt op i både skuffer og skabe i stort set alle rum. Men nu skal det altså være. Og sjovt at netop du skriver, for da jeg lavede dette indlæg tænkte jeg, at jeg ville bruge nogle af mine darlings, på at sy nogle nederdele som dem du laver. De er bare så smukke. Dem der er sammensat af forskellig stoffer og med rib kant. Jeg har længe savlet over dem du har lavet, så nu vil jeg (forhåbentlig iorden), stjæle din idé og få lavet nogle til mine piger.

    SvarSlet