fredag den 8. august 2014

Sommerferie på Sydfyn I

 













Vi har haft en skøn mini ferie på Sydfyn, og man skulle næste tro at vi havde været syd på. Fantastisk vejr og en hotel lejlighed i vandkanten med pool i baghaven.
Jeg har aldrig været på ferie i mit voksenliv. Jeg har været i Sverige et par gange, men ellers har vi aldrig været ude at rejse. Men 3 dage i denne skønne varme, med bolig i strandkanten kalder minder om sydens sol frem.
Mine forældre havde inviteret os i Danland Faaborg, og vi har bare haft nogle vidunderlige dage. Stedet kan klart anbefales. Med udsigt til den smukkeste badestrand, er det et sted vi gerne kommer igen.
Børnene har virkelig nydt det. Det er Victor og Livas første ferie og de har stor nydt det. Jeg kan godt mærke at mine to små slet ikke er så små mere.
Det har været dejligt at være af sted med mine forældre, når nu at jeg har været så hæmmet som jeg har. Jeg har kæmpet lidt i disse dage, fordi man gerne vil lidt mere end man kan. Det værste har været ikke at kunne være med til at bade på stranden og i poolen, men at se mine børn lege med deres far og deres bedsteforældre har været fantastisk.
Og det gode ved at være på ”bredden” er at jeg virkelig har fået brugt mit kamera. Jeg har af mine forældre i fødselsdags gave (jeg havde fødselsdag d. 7/7) fået en super linse, så jeg kan tage billeder på lang afstand. Så selv om de har været langt væk fra mig, har jeg kunne tage billeder, som stod jeg lige ved siden af dem.
Her er der lidt billeder fra Vores dejlige tur - og tak mor og far for en dejlig tur, vi i lang tid vil se tilbage på med stor glæde. Og tak fordi I altid er der for os, og prioritere Vores børn så højt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar