lørdag den 16. august 2014

Ens tøj til pigerne

De har blandt andet fået denne fine kjole.
Jeg er ret vild med at give min store og lille pige det samme tøj på. Og de er endnu mere vilde med det selv. Og så længe at Ida synes at det er en god idé, at ligne den lille, så bliver det dyrket lidt.
Jeg syer primært det tøj de har da der skal være ens, da det kan være rigtig svært at finde tøj de begge kan passe. Liva bruger str. 116 og Ida 152. Men jeg kom en dag til at smutte forbi denne hjemmeside, og da de så oven i købet havde 50 % på en masse fint tøj, røg der altså lidt ens i kurven til dem.
Jeg tror at de bliver så fine. Det er da ikke sidste gang at jeg køber noget fra pompdelux.dk


De har også fået denne gardigan

De har også begge fået denne fine nederdel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar