torsdag den 14. januar 2016

Årets julebillede

 
 
Det er ikke altid let at tage gode billeder af sine børn, og da slet ikke hvis man har tre og de skal se bare nogenlunde ud på billedet samtidig. Hvert år forsøger jeg at tage et billede af børnene, hvor de sidder samlet. Det er ikke særlig ofte at jeg tager de sådan lidt opstillede billeder, men jeg synes på en eller anden måde at det hører julen til med sådan et billede.
 
Igen i år var det lidt af en udfordring, der røg hurtigt en finger i næsen, eller en vild bevægelse eller som min store pige gør, hun har lukket eller næsten lukket øjne på i hvert fald hver andet billede.
Her er nogle af forsøgende - og tro mig der var virkelig mange flere forsøg end de viste.


Efter en del billede kom her på banen, og efter at det var ham der tog fotos, blev der i hvert fald langt flere billede med grin.




Nogle tips til hvordan man kan tage et super billede af flere børn på en gang?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar