mandag den 14. marts 2016

Forårsstemning og forårs tøj

 
Ud over de mange projekter vi har gang i ude i haven, har foråret også givet mig min lyst til at sy tilbage. Ikke at lysten har været helt forsvundet, for jeg har da blandt andet syet børnenes fastelavnskostumer, men det er som om at jeg lige nu, har lyst til at lave lidt nyt tøj. Måske er det også fordi det er nogle andre farver og modeller man bruger, når nu at solen forhåbentlig er på vej.
 
Ovenstående uldjakke har jeg syet til min mor i fødselsdagsgave. Hun havde fødselsdag i februar, så den er allerede et par uger gammel. Nedenstående top og leggins er dog frisk kørte gennem maskinen. Jeg tænker at blusen bliver god til min datter når det rigtig bliver sommer, men leggins er hun altid i underskud af, så de er allerede taget i brug. Jeg her brugt rester fra hylderne, og håber at kunne få syet lidt mere af nogle af de mange stoffer, jeg har liggende, og som aldrig er blevet brugt.
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar