tirsdag den 22. december 2015

Julen 2014

Ida 10, Liva 4, Victor 2 år.
 
 Selv om julen for længst er slut er her alligevel lidt stemningsbilleder fra en dejlig jul. Som skrevet her havde vi så dejlig en juleferie, med så meget afslapning på programmet som muligt, til glæde for alle.
 


Min mor, min lillebror, Liva, Ida, min far, mig, Victor der ikke lige ville have taget billede, min lillesøster, min kæreste.
 
En dejlig juleaften hos mine forældre med mine søskende. Hos os har vi indtil nu haft den tradition at vi holder jul hos mine forældre, og sådan har det været alle de år jeg har haft børn. Det er en dejlig intim jul, lige som jeg elsker den. To ud af de sidste ni år har Johan også været med, og så er den bare ekstra god. Men selvom vi ikke holder jul hjemme, har vi altid juletræ alligevel.
 
Ida foran det juletræ hun valgte hjemme hos os i år.

Børnene elsker at klippe nettet af juletræet, og er gode til at deles om opgaven.

 
Juletræet efter at børnene har pyntet det. Træet stod 14 dage i år, og skabte lys og hygge.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar