mandag den 23. november 2015

Frost fødselsdag IIII - slikposer diy


Alle pigerne fik en pose med hjem da de blev hentet. I posen var denne tryllestav. Sæbebobler med frost (købt i søstrene grene), en Olaf samle-selv pose, og en pose med lidt slik i.

Selve Olaf posen er lavet sådan:

Selve teksten er printet herfra.
Cellofanposen er købt i søstrene grene.

 
Store og små skumfiduser til krop og fødder.
Små "øjne" købt i netto.
Orange jellybeans til næse.
Brune m&m´s til knapper.
Saltstænger til hår og arme.
Jeg har købt m&m´s og jellybeans i en bland selv butik, så jeg kunne snuppe de rigtige farver.
 
Han ligner jo ikke rigtig Olaf, men børnene synes at han var sjov at lave.
 
Øverst på slikposen havde vi lavet en lille klemme (bag på den stod børnenes navne).
Her er brugt små klemmer + stansejern til snefnug.

1 kommentar:

  1. Hejsa, jeg har planer om at lave sådan en Olaf pose til min datters fødselsdag:). Jeg tænkte bare på, hvordan børnene skal få alle delene til at hænge sammen? Fødder,hen osv.
    Tak. Mvh Anja

    SvarSlet