torsdag den 19. november 2015

Frost fødselsdag II - diy


Oppyntning:

Vi har købt nogle af tingene, men en del af pynten er hjemmelavet.

I loftet hænger:

Papirbolde fra søstrene grene.
Pomponer fra jaminasfest.dk (super service, det jeg bestilte derfra kom frem allerede dagen efter).
Baner med Elsa, Anna og Olaf er print herfra. De er printet, klippet ud og sat fast på en smal satinsnor.
Små snefnug der hænger i lysekronen er fundet her.


På vinduet hænger der snefnug. De er klippet i glimmer hvidt og sølv karton fra Søstrene Grene. Jeg har tegnet to forskellige størrelses snefnug, og klippet dem ud. Det tager noget tid, særligt hvis man skal bruge mange.

På vinduet havde vi printet en kæmpe Olaf ud (det kan min man gøre på sit arbejde). Alternativt kan man blot tegne ham selv. Jeg havde klippet gulerodsnæser i orange karton, så vi kunne lege "sæt næsen på Olaf".


På bordet lå der:

Små blå diamanter købt hos jaminafest.dk.
Sukkerknalder
Små skumfiduser
Små sølv snefnug jeg har udstandset.
Lilla roser i små lave glas
Elsa og Anna figurer (Liva havde dem i forvejen)

Bordækning:

Papkrus, paptallerkner  og servietter med Anna og Elsa fra br. Jeg ville egentlig gerne have været for uden dem, men det var Livas valg.


Sugerør med små etiketter som er fundet her.

Det næste indlæg kommer til at handle om slikposerne og frost tryllestave.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare skønt ud! Og det må da have været et hit! Lara ville have elsket sådan en fest for et års tid siden. Nu siger hun: "Jeg er faktisk ikke så vild med Elsa mere, mor". Det er lidt som om det med Elsa er for de små piger nu;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Hun er også blevet en stor pige din Lara - og pludseligt er noget bare for mindre børn ;). Men sjovt som børn kan udtrykke sig.
    Men herhjemme er hun stadig et hit - også hos resten af pigerne fra børnehaven, men de er også kun 4-5 år.

    Kh
    Maria

    SvarSlet