mandag den 10. november 2014

Liva 4 år


Min dejlige prinsesse bliver fire år i dag. Hun er en dejlig og omsorgsfuld pige med masser af smil og fis og ballade. Hun er helt sin egen, og helt igennem fantastisk.

Liva kom til verden en kold og våd november morgen, ved et planlagt kejsersnit, der dog blev rykket mange gange. Men den 10. november 2010, fik jeg min dejlige Liva i armene for første gang. Hun var en stor pige på 4600 gram 3 uger før termin. Hun var varm og duftede som kun en nyfødt baby kan. Det var en helt ubeskrivelig følelse at ligge der, med min lille pige i armene.

Liva er et rigtig ønske barn (ikke at de to andre ikke er det), men vi brugte lang tid på at lave Liva, de to andre er kommet som meget positive overraskelser. Jeg har et meget tæt bånd med alle mine børn, men Liva er uden tvivl mors pige.

KÆMPE STORT TILLYKKE MIN KLUMP. MOR ELSKER DIG HELT OP TIL MÅNEN OG TILBAGE IGEN..... EN MILLION GANGE...... MINDST!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar