søndag den 7. juli 2013

HJÆLP - jeg bliver gammel.


7/7 er min fødselsdag, en dag jeg deler med mange brudepar. Men lige præcis denne søndag, føler jeg mig rigtig gammel. Jeg er nemlig født 07.07.1983 - og man skal ikke være ret kvik til matematik for at regne ud, hvilket skarpt hjørne jeg runder i dag.
Jeg har virkelig ikke glædet mig til det, nu er jeg vel officielt voksen!? Eller blev jeg det den dag jeg blev mor, selv om jeg blot var 21 år? Eller kan man tillade sig at sige at man slet ikke er det helt endnu?

Men nu er dagen kommet og lige nu, når jeg sidder med tanken om de 30 år, de begynde rynker, de 30 kilo jeg vejer mere end da jeg var 20 år, føles det alligevel okay. For jeg kan mærke at dybt inde i hjertet er jeg lykkelig. Lykkelig for de sidste 30 år og særligt hvad de sidste 10 år har givet mig. En dejlig mand og ikke mindst mine tre små mirkaler.

1 kommentar:

  1. Sådan har jeg det til tider også, men stopper også op og tænker på alt det jeg har "nået" indtil nu... Tænk på dem der først bliver mor nu og senere, jeg ville næsten ikke magte det :)
    Ja og jeg er så endda ført i `79 :)

    SvarSlet