tirsdag den 9. juli 2013

En helt særlig gave til min store pige.

 


Forside på Idas fødselsdags fotobog
bagside

Jeg har været så heldig at få lov til at lave en foto bog fra CEWE. Først tænkte jeg på at lave et dåbsalbum til en af de små, da dette stadig ikke er gjort. Men ved nærmere eftertanke besluttede jeg mig for at det skulle være en gave til min store pige.
På søndag d. 14. juli bliver min pige 9 år, og til hende har jeg lavet en bog med billede fra hendes første otte år. Bogen er på 26 sider så det er kun få udvalgte billeder der er med, og primært billeder fra alle hendes fødselsdage. Jeg er rigtig spændt på at give hende den, for selv om man kan købe alverdens teknik og legetøj, så tror jeg nu alligevel af denne gave bliver en af farvoritterne.





Selve bogen er lavet her. Og det var meget nemt og lige til. Man kan enten selv vælge hvordan alle billederne skal sættes op, alternativt kan man få programmet til at gøre det for én.
Fra jeg havde lavet bogen til jeg modtog den gik der kun 4 dage, super service. Selve bogen lever fuldt op til mine forventninger, billederne er fine og skarpe.
Der er også en masse andre lækre produkter man kan få lavet, du kan finde dem alle her. Jeg tror mit næste projekt bliver et af deres vendespil, det ville mine børn elske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar