onsdag den 13. juli 2016

Ida 12 år



Min dejlige store pige fylder 12 år i dag. Selv om det ikke helt er 13 endnu, kan det alligevel mærkes, at hun går en tid i møde med mange forandringer, spørgsmål og usikkerhed. Jeg håber sådan, at min seje dejlige pige, kan blive ved med at hvile så meget i sig selv, som hun gør nu. At hun både i medgang og modgang, fortsat aldrig vil gå på kompromis med det hun står for.






Det er også dagen, hvor jeg for tolv år siden blev medlem af den fornemmeste og mest ærefulde klub af dem alle, klubben for mødre. For mig har det været det bedste, der skete for mig. Jeg har ikke et eneste sekund fortrudt, at jeg som 20 årig, blev mor på fuldtid, til denne dejlige prinsesse, og hun har uden tvivl, gjort mig til den jeg er i dag.


Jeg er så utrolig stolt af hende, ikke kun fordi hun er dygtig. Men fordi hun er lige præcis så godt et menneske, som kun jeg selv, kan drømme om at være.


Jeg elsker dig min lille engel.


Kys, kram og kærlighed


Din mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar